loading...

زيبايي و جوانسازي پوست

زيبايي و جوانسازي پوست

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

زمان با ايجاد تغييرات سلولي و آناتوميكي و در نتيجه از بين رفتن حجم بافت نرم ، پيري صورت را تحت تأثير قرار مي دهد. با پيشرفت فن آوري هاي جديد ، پزشك اين فرصت را دارد كه با استفاده از پركننده هاي پوستي ، اين تغييرات را برطرف كند. پركننده هاي پوستي اسيد هيالورونيك (HA) محبوب ترين ، مواد غير تزريقي غير دائمي هستند كه امروزه براي اصلاح نقص بافت نرم صورت در دسترس پزشكان هستند.

تزريق ژل فيلر

اين ماده به دليل توانايي عظيم آن در اتصال آب و سهولت در كاشت ، گزينه اي مؤثر ، غير تهاجمي و غير جراحي براي اصلاح نقايص كانتور صورت مي باشد. پركننده هاي پوستي HA بي خطر و موثر هستند. نسل بومر كودك و ميل آنها به بازگشت ساعت به هنگام لذت بردن از يك سبك زندگي فعال ، باعث محبوبيت اين پركننده ها شده است. در ايالات متحده ، در حال حاضر هشت پركننده پوستي HA كه براي تجاري سازي توسط سازمان غذا و داروي (FDA) تأييد شده اند ، وجود دارد. اين مقاله به بررسي خصوصيات ذاتي پركننده هاي HA تأييد شده با FDA مي پردازد و بينشي در مورد محصولات بعدي HA و استفاده از آنها براي مديريت چهره پيري ارائه مي دهد.

تزريق ژل خط اخم

تقويت حجم صدا با استفاده از پركننده پوستي گزينه اي عالي براي جايگزيني از دست دادن حجم و توخالي است كه در صورت ايجاد مي شود ، خصوصاً در ناحيه پلك مياني و پايين و و در امتداد فك. بهترين نامزدها بيماراني هستند كه سريعتر از هر روند پيري ديگر دچار افت افتادگي حجم صورت خود مي شوند. در عرض چند دقيقه ، مناطق دفع شده به راحتي مي توانند حجم آن را ترميم كنند تا به چهره اي جوان تر برگردند. ناهنجاري از طريق پارگي ، توخالي يا جدا شدن محل اتصال پلك پايين / گونه به دليل مهاجرت به سمت پايين بافت نرم مياني صورت است. و افزايش حجم نامحسوس در اين منطقه ، نه تنها حجم از دست رفته را بازيابي مي كند ، بلكه اين توهم را نيز فراهم مي كند كه چهره مياني به سطح جواني "رسيده" است. در زمان مشاوره ، دكتر كنگ صورت شما را با دقت مورد تجزيه و تحليل قرار داده و بهترين مكان ها را براي افزايش حجم توصيه مي كند.

تزريق ژل زاويه فك

تقويت چانه با استفاده از پركننده پوستي ، در مدت زمان چند دقيقه مي تواند باعث بهبود هماهنگي كلي صورت و نسبت ها شود. اغلب ، به دنبال تقويت چانه ، بيني كمي برجسته شما هميشه به اندازه كوچكتر ظاهر مي شود ، و چانه ضعيف تر با ساير قسمت هاي صورت تعادل بيشتري نشان مي دهد. تقريباً زمان كمبود وجود ندارد و تورم موقتي خفيف معمولاً بر تغيير چشمگير اوليه مي افزايد ، كه مي توان بطور دائم از طريق يك عمل جراحي تقويت چانه در زمان بعدي بدست آورد. در بعضي از بيماران با عدم تقارن قابل توجهي در استخوان هاي فك ، طرف كوچكتر مي تواند حجم بيشتري را براي دستيابي به تقارن نزديك تر تقويت كند.

در بعضي از بيماران با افزايش قابل توجهي فك ، دكتر كانگ بوتاكس را به عضله ضخيم جويدن توصيه مي كند تا نماي گسترده تر زاويه فك را باريك كند. سرانجام در بيماران مبتلا به چانه "pointy" كه داراي دندانپزشكي از هر دو طرف چانه هستند ، دكتر كانگ افزايش حجم ناحيه "مسطح شده" را توصيه مي كند تا يك خميدگي دلپذير نرم تر را به جايي برساند كه فك با چانه ملاقات كند. در زمان مشاوره ، دكتر كانگ به شما توصيه مي كند كه بهترين راه تقويت ناحيه چانه و فك را به طور طبيعي با استفاده از Juvederm ، Radiesse و Restlyane يا تركيبي از پركننده ها انجام دهيد.

تزريق ژل گونه

شكل و برجستگي گونه گونه مي تواند بر اساس قوميت و ويژگي خانوادگي آنها از بيمار تا بيمار ديگر متفاوت باشد ، اما چهره اي بيضي شكل كه در آن گونه كمي پهن تر از زاويه فك است ، نشانه جهاني زيبايي است. در بيماراني كه داراي گونه هاي مسطح "مسطح" هستند ، با افزودن تقويت كننده حجم با استفاده از پركننده پوستي به ناحيه گونه گونه ، در عرض چند دقيقه چهره به چهره اي پر جنب و جوش و جوان تر به شكل بيضي شكل تبديل مي شود.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

ليفت با نخ روشي است كه براي مقابله با آويزها و چين خوردگيها كار مي كند. با افزايش تقاضا براي مراقبت از پوست كه در آن كمتر است ، اين روش نسبت به گذشته محبوب تر مي شود.

سلام و احوالپرسي به عنوان راه حلي براي هم زنان و هم مردان كه در مرحله تعهد و زمان بهبودي لازم براي ليفت صورت گام برمي دارند ، نخهاي ريز نامرئي كه بر روي پوست قرار مي گيرند مي توانند به نقاطي از چهره برسند كه روشهاي ديگر نتواند به آن برسد.

ليفت با نخ

اين روش شامل تزريق موضوعات زير پوست در نقاط مختلف صورت و گردن و سپس كشيدن آنها به سبك ماريونت براي بلند كردن فك و گردن است. در طول درمان ، پلاسما از خون خود بيمار تزريق مي شود تا مهاجرت سلول هاي پوست افزايش يابد.

به مراتب كمتر تهاجمي نسبت به بالابر صورت و فقط به بيهوشي موضعي احتياج دارد ، اكنون به معناي واقعي كلمه مي تواند در يك ناهار انجام شود. اگر خوب انجام شود ، مي تواند تا دو سال دوام بياورد (ليفت صورت جراحي سنتي ظاهراً حدوداً پنج سال طول مي كشد و حداقل به مدت شش هفته زمان بهبودي نياز دارد).

ليفت فك با نخ

پيري صورت ناشي از تركيبي از تغييرات اسكلتي و بافت نرم است كه با الگوهاي قابل تشخيص در سطح جهاني آشكار مي شود. سستي و كاهش حجم پيش رونده بافت نرم ، پير شدن صورت را به شكل پتوز ابرو ، برجستگي لبه مداري ، تعميق چين هاي بيني و تشكيل جوز مشخص مي كند. اثرات تركيبي از آسيب هاي خورشيدي باعث افزايش سن صورت مي شود و از طريق پراكندگي پوست و تأكيد بر ريتيد استفاده مي شود. درك اين فرايندها براي دستيابي به يك نتيجه طبيعي بسيار مهم است زيرا پرداختن به اين نيروها مي تواند به ترميم چهره جوان كمك كند.

ليفت گونه با نخ

در پوسته هاي جوان تر اين بدان معناست كه درخشندگي جواني آن را طولاني تر مي كنند ، اما مهم نيست كه سن آنها در چه سن و سالي باشد. اما از آنجا كه نخ هاي زيبايي باعث ايجاد كلاژن مي شوند ، پوست محكم تر و سفت تر به نظر مي رسد. آنها همچنين باعث افزايش اثربخشي ساير روشها مي شوند.

موضوعات زيبايي كوتاهتر است ، به طور معمول پنج سانتيمتر / دو اينچ ، و در چند برابر قرار مي گيرند ، گاهي اوقات تا 100 در يك جلسه قرار مي گيرند كه شامل يك بي حسي موضعي است. حدود 10 تا 30 دقيقه در جايي كه يك شبكه ساخته شده طول مي كشد. كبودي و تورم بسته به تعداد نخ هاي مورد استفاده ايجاد مي شود. مزايا مي تواند تا سال يا 18 ماه به طول انجامد.

اما مراقب باشيد: در جايي كه از موضوعات مختلفي براي تحريك كلاژن استفاده مي شود ، مي توان به جايي رسيد كه هزينه از اثربخشي بالاتر است.

ليفت غبغب با نخ

نخ ها اثر سفت كننده فوري را اضافه مي كنند ، در حالي كه حتي در هفته هاي بعدي نتايج بهتري حاصل مي شوند زيرا باعث تحريك توليد كلاژن مي شوند ، بنابراين حتي وقتي نخ حل شود ، اثر بلند كردن باقي مي ماند. بهترين نتايج در حدود شش هفته پس از عمل مشاهده مي شود.

شما به معناي واقعي كلمه مي توانيد ليفتينگ نخ را در هر نقطه انجام دهيد ، و فكر مي كنم راه من براي استفاده از آن محكم كردن پوست در فك است. اگر پوست در اينجا شروع به آفتاب زدن كند ، استفاده از نخ هايي در امتداد خط فك ايده آل است ، زيرا واقعاً پوست را بلند و سفت مي كند. حتي روش جديدي براي استفاده از نخ هايي وجود دارد كه شامل قرار دادن آنها در لب ها براي اضافه كردن حجم و تعريف است ، آن را در اينجا بررسي كنيد.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 301
11 زمان : 1399:2

بوتاكس يك فرم خالص از سم بوتولينوم است كه از باكتري ها به دست مي آيد. اگرچه در مقادير بيشتر كشنده است ، مقدار كمي تنظيم شده بوتاكس كه براي اصلاح چين و چروك ها داده شده است با خيال راحت براي ده ها سال استفاده شده است.

تزريق بوتاكس

بوتاكس با مسدود كردن سيگنال هاي عصبي در عضلات محل تزريق ، كار مي كند. هنگامي كه آن سيگنال هاي عصبي قطع شود ، عضله مبتلا به طور موقت فلج يا يخ زده مي شود. بدون حركت اين عضلات منتخب در صورت ، ممكن است چين و چروك خاصي نرم شود ، كاهش يابد يا حتي برداشته شود.

قيمت بوتاكس

با قضاوت از پيشاني هاي مسطح اكثر افراد هاليوود ، بوتاكس در بين افراد مشهور قرار دارد. در حالي كه تصميم خودم را گرفتم كه خودم آن را بگيرم ، سعي كردم به طور اتفاقي آنرا در مكالمه در حلقه اجتماعي خودم مطرح كنم.

با انجام اين كار ، من از تعجب ياد گرفتم كه بسياري از دوستان و آشنايان من قبلاً آن را داشتند. ظاهرا (حداقل در سن من و براكت مالي) واقعاً آن چيزي غير معمول نيست.

اگرچه تزريق بوتاكس مطمئناً پرهزينه است ، اما هيچ جا در قلمرو قيمت گذاري جراحي پلاستيك يا حتي پركننده هاي تزريقي مانند ژوويدرم يا ريسنال نيستند.

براي هر واحد حدود 10 تا 15 دلار ، انتظار داريد بين 8 تا 20 واحد يك درمان پيشاني بين 200 تا 300 دلار بپردازيد. 260 دلار براي تزريق پيشاني و بين رگ هايم پرداخت كردم. گران ، بله ، اما اسكار-فرش قرمز گران نيست.

بوتاكس صورت

تزريق با بوتولينوم به بهترين وجه با چين و چروك يا چين و چروك پويا عمل مي كند كه پس از شكل گيري صورت هاي صورت مانند لبخند يا اخم ظاهر مي شود. در مقابل ، چين و چروك استاتيك در حالي كه صورت شما شل مي شود باقي مي ماند و با تركيبي از سم بوتولينوم و پركننده هاي پوستي بهتر درمان مي شود. به عبارت ديگر ، ريتيدهاي برگشت پذير (ژارگون پزشكي براي ايجاد چين و چروك) به پركننده نيز احتياج دارند.

علاوه بر برخي از شيوه هاي زندگي خاص مانند جلوگيري از قرار گرفتن در معرض آفتاب و ترك سيگار ، بسياري از روش هاي غير تهاجمي براي چين و چروك ها از جمله ليزر ، لايه برداري شيميايي و تزريق سم بوتولينوم وجود دارد (فكر كنيد بوتاكس يا ديسپورت).

انواع بوتاكس

بوتاكس فقط روي چين و چروك هايي كه ناشي از حركت عضلات هستند كار مي كند. اينها به عنوان چين و چروك پويا شناخته مي شوند و اغلب "خطوط بيان" ناميده مي شوند.

رايج ترين چين و چروك هاي پويا كه بوتاكس مي تواند درمان كند ، خطوط روي صورت فوقاني است ، مانند "11" بين مرور ، خطوط افقي روي پيشاني ، و پاي كلاغ دور چشم. اين خطوط در اثر لبخند زدن ، اخم كردن ، لوزه زدن و ساير حالت هاي صورت ايجاد مي شوند.

بوتاكس روي خطوط و چين و چروكهاي ظريف ناشي از ضربان يا از بين رفتن پلك زدن در صورت كار نخواهد كرد. اينها به عنوان چين و چروك استاتيك شناخته مي شوند. چين و چروك هاي استاتيك شامل خطوطي در گونه ها ، گردن و نواحي جوز مي باشد.

بوتاكس يك درمان دائمي نيست. براي ادامه اثرات كاهش دهنده چين و چروك درمان هاي مكرر ضروري است. بيشتر افراد دريافتند كه اثر آرامش بخش ماهيچه اي بوتاكس 3 تا 4 ماه طول مي كشد.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 288
11 زمان : 1399:2

درم حاوي سلولهايي به نام فيبروبلاست است كه وظيفه توليد پروتئين هاي ساختاري خاص پوست را بر عهده دارند: كلاژن ، الاستين و اسيد هيالورونيك. اين سه ماده تركيبات مولكولي بالا هستند كه به صورت زنجيره هاي پروتئيني در هم تنيده شده و شبكه اي ايجاد مي كنند كه ما آن را به عنوان درم (مزودرم) مي شناسيم. با گذشت زمان ، اين سلول ها تغيير مي كنند و منجر به ضعف ، خشكي و چروك روي پوست مي شوند.

مزوتراپي

در مزوتراپي تزريقي از موادي مانند اسيد هيالورونيك ، ويتامين ها ، پپتيدها و فاكتورهاي رشد استفاده مي كنم كه باعث آبرساني ، سفت شدن و بهبود پوست مي شوند. اسيد هيالورونيك ، كه وظيفه هيدراتاسيون را بر عهده دارد ، توانايي جذب هزار برابر وزن خود در آب را دارد. اين اثر به دليل عملكرد عميق اسيد هيالورونيك ، پوست محكم تري دارد. ويتامين ها به واسطه خاصيت آنتي اكسيداني آنها باعث تخريب بيشتر فيبرهاي كلاژن و الاستين شده و در تشكيل كلاژن شركت مي كنند. فاكتورهاي رشد باعث ترميم سلولهاي پوستي مي شوند. بنابراين ، درمان نيز به ويژه در برابر زخم ها مناسب است. نتيجه اين است كه شما با نشانه هاي كمتري از چين و چروك و يا آكنه ، ظاهراً شاداب تر ، روشن تر ، سالم تر و شاداب تر به نظر مي رسيد.

مزوتراپي بيني

به سختي كسي از ما يك بيني دار دارد كه از آن رضايت كامل مي يابد. بيشتر اوقات ، ما از عدم تقارن و تناسب در ساخت آن ، نوك بيش از حد بيرون زده شكايت مي كنيم. ما انعكاس خود را در آينه دوست نداريم ، با تماشاي عكس ها يا فيلم هاي خود اغلب به شكل بيني توجه مي كنيم. روند پيري همچنين بيني ما را خسته نمي كند ، كه نوك آن غالباً به مرور زمان به سمت پايين مي افتد. تحقيقات نشان مي دهد كه شكل بيني يكي از متداول ترين منابع مجتمع ها در زمينه ظاهري زنان و مردان است. در عين حال ، ما از اصلاح جراحي شكل بيني ، تهاجم زياد و درد ناشي از جراحي مي ترسيم. ما همچنين نگران عدم پيش بيني اثر نهايي و برگشت ناپذيري آن هستيم.

مراقبت هاي بعد از مزوتراپي چشم

كيسه هاي چشمي يا دايره هاي تيره زير چشم يك اتفاق شايع است و بيشتر افراد در بعضي مواقع اين موارد را تجربه مي كنند. خوردن ناسالم ، عدم ورزش ، پيري و كمبود خواب مي تواند در اين محافل تاريك نقش داشته باشد. در نتيجه ، درمان كيسه هاي چشم ممكن است ضروري باشد.

با افزايش سن ، رباط ها و ماهيچه هايي كه چربي صورت را محكم نگه مي دارند ، تضعيف مي شوند و شروع به لك شدن مي كنند. اين باعث مي شود كه چربي زير چشم تيره تر و مشخص تر شود. درمان دايره تاريك PRP ، به ويژه ماتريس سلولي با نوع اسيد هيالورونيك ، به ايجاد چشمان كوچك در گذشته كمك مي كند.

پلاكت هاي خون و پلاسما از بدن خود به نواحي زير چشم تزريق مي شوند و اين فاكتورهاي رشد را آزاد مي كند كه به تحريك و جوانسازي سلول هاي پوستي ، ايجاد بافت جديد و بهبود تن پوست كمك مي كند.

پس از دايره هاي تاريك تحت درمان چشم ، بهبودها تنها پس از سه هفته مشهود خواهند بود و نتايج مي توانند تا 18 ماه دوام بياورند. ممكن است در ابتدا به 2 يا 3 درمان نياز داشته باشيد كه فاصله آنها يك ماه فاصله دارد و ممكن است كمي كبودي و تورم ايجاد شود.

ماندگاري مزوتراپي

مزوتراپي درماني است كه باعث تحريك توليد كلاژن و الاستين مي شود كه پوست را ضخيم مي كند و باعث بهبود بافت و رنگ مي شود. كلاژن و الاستين همچنين باعث صاف شدن پوست مي شوند ، در حالي كه چين و چروك ها و خطوط را هموار مي كنند.

اين عمل عملاً بدون درد است و به توليد كلاژن و الاستين براي سلامت پوست و جوان سازي كمك مي كند. اين درمان به صورت تزريق اسيد هيالورونيك مستقيماً در مزودرم يا همان لايه مياني پوست صورت مي گيرد. جدا از مزاياي تغذيه اي ، اين روش همچنين باعث توليد كلاژن و الاستين مي شود كه پوست را جوان مي كند و متابوليسم آن را تحريك مي كند. پس از 3 يا 4 درمان ، پوست لومنسانس فوق العاده اي به خود مي گيرد و لك و لك تر مي شود.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 308
11 زمان : 1399:2

تصور كنيد هرگز نگران سستي و سستي دست و پا نباشيد. شما هرگز نيازي به نگراني در مورد موهاي زائد و براق نخورده در مورد تجربه اپيلاسيون دردناك روز ديگر نداريد. همچنين شما هرگز مجبور نخواهيد شد كه مجدداً بخواهيد ريش تراش هاي انبوه را از سوپر ماركت بخريد!

به نظر مي رسد مانند يك رويا؟ خوب ، ليزر موهاي زائد مي توانند اين رويا را به واقعيت تبديل كنند.

اما ، صبر كنيد! قبل از اينكه بخواهيد خود را به تيغ و كيت اپيلاسيون خود رعايت كنيد ، بايد از خطرات احتمالي و عوارض جانبي ليزر موهاي زائد آگاه باشيد. براي پيدا كردن همه چيزهايي كه بايد در مورد اين روش بدانيد به پايين برويد.

ليزر موهاي زائد

ليزر موهاي زائد روشي غير تهاجمي است كه در آن از ليزر براي كاهش رشد موهاي بدن استفاده مي شود. اين يكي از محبوب ترين روشهاي آرايشي است كه افراد براي رهايي از موهاي ناخواسته تحت آن قرار مي گيرند. در اين روش ، يك پرتوي متمركز از نور به سمت ملانين (نوعي رنگدانه) در موهاي شما هدف قرار مي گيرد. نور به گرما تبديل شده و به فوليكول مو آسيب مي رساند ، بنابراين رشد مو را مهار يا به تأخير مي اندازد.

ليزر موهاي صورت

زيبايي درد است و متأسفانه هر دو گزينه نوعي دردناك است. برداشتن ليزر مانند باند لاستيكي سوزاننده اي است كه بر روي پوست شما مي چسبد. هر كس تحمل درد و ناراحتي خود را دارد ، اما افرادي كه موهاي درشت و تيره دارند احساس سوزش بيشتري مي كنند. به طور كلي ، هرچه تستوسترون بيشتري داشته باشيد ، بيشتر صدمه ديده است. ليزر موهاي زائد بر روي ابرو نيز در صورت تماس نور ليزر با چشم ها مي تواند خطرناك باشد. بنابراين ، براي جلوگيري از هرگونه تماس ، بايد از كلاه محافظ چشم استفاده كرده و چشمان خود را براي كل درمان بسته نگه داريد.

زخم و تحريك رشد موهاي صورت ، هرچند نادر است ، اما هر دو احتمال دارد. برداشتن ليزر توسط FDA براي كاهش دائمي مو تأييد مي شود ، اما از آنجا كه موهاي صورت روي خانم ها معمولاً سبك تر و نرم تر از بدن است ، ممكن است براي موهاي بدن نيز جواب ندهد.

ليزر موهاي شكم

ليزر موهاي زائد از ناحيه شكم روشي است كه به خصوص براي آقاياني طراحي شده است كه مي خواهند با موفقيت از شر موهاي ضخيم و تيره از اين ناحيه خلاص شوند. بيشتر و بيشتر اوقات زنان شروع به استفاده از اين روش درماني مي كنند - به ويژه زناني كه با اختلالات هورموني دست و پنجه نرم مي كنند ، به عنوان مثال. بعد از بارداري در سالن زيبايي ما ، اين سرويس از بين بردن موها از ناحيه بين ناحيه سينه و بيكيني ، به همراه خط سفيد را پوشش مي دهد. اگر مي خواهيد از قسمت هاي ديگر بدن خلاص شويد ، مي توانيد از ساير درمان هاي موجود در پيشنهاد ما - مثلاً - استفاده كنيد. برداشتن مو از ناحيه سينه ، گردن ، شانه و بيكيني.

مراقبت هاي بعد از ليزر صورت

اگر فكر كرده ايد كه تحت ليزر موهاي زائد قرار بگيريد ، قبل از تعيين وقت ملاقات خود را آماده كنيد. در اينجا يك ليست چك كه بايد دنبال كنيد:

  • از واكس زدن و / يا چيدن موهاي زائد از محلي كه اين روش انجام خواهد شد ، خودداري كنيد.
  • حداقل شش هفته قبل از عمل از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداري كنيد. همچنين بايد شش هفته پس از انجام عمل از آن جلوگيري كنيد.
  • از استفاده از محصولاتي كه باعث تحريك پوست شما مي شود خودداري كنيد.
  • از مصرف داروهاي ضد التهابي كه ممكن است خطر خونريزي را افزايش دهد ، خودداري كنيد.
  • اگر به عفونت پوستي ، بثورات يا سرماخوردگي مبتلا هستيد ، از انجام اين عمل خودداري كنيد.
  • اگر باردار هستيد از انجام ليزر موهاي زائد خودداري كنيد.

ليزر موهاي زائد توسط متخصص زيبايي متخصص انجام مي شود. در اينجا آنچه مي توانيد انتظار داشته باشيد در اينجا وجود دارد.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 301
11 زمان : 1399:2

با كمال تعجب ، برخي از حداقل مناطق ناراحت كننده براي ليزر موهاي زائد براي خانم ها ، سينه ها هستند. علاوه بر اين ، ليزر موهاي زائد در مناطق پستان مي تواند به سرعت انجام شود ، در بيشتر موارد فقط چند دقيقه طول مي كشد. مشتري از پوستي صاف و شفاف باقيمانده است ، و با افتخار مي تواند هرگونه لباس كم و لباس شنا را با اطمينان كامل بپوشد.

ليزر موهاي زائد

از بين بردن موها در اين نواحي اغلب به صورت دائمي انجام مي شود ، در صورت عدم رشد مجدد پس از درمان. اگر رشد مجدد وجود داشته باشد ، آنقدر سبك است كه به سختي قابل درك است. با پيشرفت فناوري ليزر ، سطح راحتي براي مشتري بهبود يافته و درمان نتايج به دست آمده بيشتر و دائمي مي شود. در نتيجه ، از بين بردن موهاي زائد ليزر براي خلاص شدن از شر موهاي ناخواسته براي زنان و مردان به طور فزاينده اي رواج پيدا مي كند.

ليزر موهاي سينه

راه حلهاي مختلفي براي موهاي زائد مانند اصلاح ، اپيلاسيون ، لك زدن ، دفع و ليزر وجود دارد. از بين بردن موهاي دائمي پزشكي با هيچ يك از اين روش ها امكان پذير نيست. اگرچه ، ليزر موهاي زائد مي تواند رشد مو را به ميزان چشمگيري كاهش دهد تا جايي كه فرد مي تواند از نگراني متوقف شود. بنابراين ، متخصصين پوست ، آن را راه حل طولاني مدت براي رشد بيش از حد مو روي سينه ها مي دانند.

ليزر با تمركز سلول هاي رنگي موجود در فوليكول مو و از بين بردن آن از ريشه ، موها را منحصراً تشخيص مي دهد. تنها در چند جلسه ليزر موهاي زائد ، مي توان كاهش چشمگير رشد مو را تجربه كرد. به همان اندازه كه در هر قسمت ديگر بدن موثر است عمل مي كند و حتي مي تواند كوچكترين رشد مو را از بين ببرد.

ليزر موهاي گوش

ايده آل ترين گزينه براي شما براي از بين بردن موهاي پستان ، تحت درمان با ليزر موهاي زائد است. درمان با ليزر براي رفع موهاي زائد راهي مطمئن و مطمئن براي از بين بردن كليه موهاي سينه بدون ايجاد عوارض جانبي و آسيب ديدگي است. ليزر به پوست ظريف شما آسيب نمي رساند يا به آن آسيب نمي رساند و هيچ علامتي باقي نمي گذارد. اگر به طور مكرر انجام شود ، درمان با ليزر موهاي زائد يك راه حل دائمي ارائه مي دهد و تمام موهاي سينه شما را به خوبي از بين مي برد.

اگر سينه هاي موي سر داريد از آن نااميد نشويد زيرا اين يك ويژگي مشترك در بسياري از خانم ها است. اما اين بدان معني نيست كه شما بايد با آن زندگي كنيد. روش درماني موهاي زائد ليزر خود را امروز شروع كنيد و با پوست صاف بدون مو و ابريشمي زندگي كنيد ، كه هميشه مي خواهيد

ليزر موهاي واژن

ليزر موهاي زائد از نور پالس براي جستجوي رنگدانه مو و غيرفعال كردن فوليكول هاي مو استفاده مي كند. درمان هاي متعدد مورد نياز است زيرا موها هنگام مرحله رشد بايد "از بين بروند". به طور كلي ، ليزر موهاي زائد بر روي موهاي تيره و رنگ هاي روشن تر پوست بهتر عمل مي كند زيرا نور پيگمان هاي تيره تري به دنبال دارد ، به اين معني كه مي تواند به رنگدانه هاي پوستي تيره نيز آسيب برساند. با اين وجود پيشرفت هايي در فناوري ليزر انجام مي شود و بيشتر افرادي كه موهاي روشن تري دارند يا پوست هاي تيره تري دارند ، با پيشرفت فن آوري مي توانند با خيال راحت و به طور مؤثر درمان را دريافت كنند.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

براي نتايج قابل مشاهده و ماندگار با ماندگاري اندك و بدون نياز به خرابي و يا نياز به زيبايي ، پركننده هاي پوستي گزينه اي طبيعي براي جراحي زيبايي هستند.

تزريق ژل فيلر

يكي از اصلي ترين تغييراتي كه با پيري در چهره ما رخ مي دهد ، كاهش حجم صدا است. پوست ما نازك تر مي شود و اثر گرانش آشكار مي شود. ترميم بافت هاي نرم صورت توسط پركننده هاي تزريقي غير جراحي و با حداقل تهاجم يكي از گوشه گوشه هاي تكنيك هاي جوان سازي صورت است.

پركننده ها در صاف كردن جوش هاي عميق و چين و چروك به خصوص در اطراف بيني و لب ها موثر هستند. همچنين مي توان از آنها براي بازگرداندن حجم به استخوان هاي گونه و برجستگي ها ، و همچنين لب ها يا هرگونه نقص در كانتور صورت استفاده كرد. پركننده هاي پوستي ابزاري ارزشمند براي جوان سازي و تقويت ويژگي هاي صورت شما بدون جراحي است.

تزريق ژل لب

پركننده هاي پوستي مي توانند موقت يا دائمي باشند. بسته به نوع و مارك ، يك پركننده ممكن است از ژل هاي مصنوعي يا طبيعي تشكيل شده توسط انواع مختلفي از پليمرها يا عصاره هاي كلاژن از انسان يا حيوانات تشكيل شود.

اسيد هيالورونيك به طور طبيعي در پوست ايجاد مي شود تا به ساختار پوست و كشش آن كمك كند. اسيد هيالورونيك ساختارهاي بين سلولي را تثبيت مي كند و شبكه ويسكوالاستيك را براي الياف كلاژن و الاستين ايجاد مي كند تا به يكديگر متصل شوند. همانطور كه در اثر آفتاب و پيري مشاهده مي شود ، اين اتصالات از بين مي روند ، در نتيجه توده هاي بي نظم كلاژن و الاستين ايجاد مي شوند. در صورت تزريق به عنوان پركننده ، اسيد هيالورونيك نه تنها در نتيجه خود مولكول بلكه با جذب و نگه داشتن آب ، حجم ايجاد مي كند. اين مزايا باعث مي شود اسيد هيالورونيك به عنوان يك ماده پر كننده كننده عالي پوست در نظر گرفته شود و به دليل داشتن نتايج آرايشي برتر ، به عنوان رهبر عامل پر كننده كننده پوست براي تقويت بافت نرم ظاهر شده است.

تزريق فيلر بيني

جراحي زيبايي بيني بدون جراحي (كه به معناي واقعي كلمه به عنوان "پركردن بيني" شناخته مي شود) يك روش زيبايي شناختي است كه با محبوبيت زنان و مردان به طور يكسان افزايش مي يابد. براساس داده هاي منتشر شده توسط يك كلينيك خصوصي ، تقاضاي چنين رويه هايي طي سال گذشته 29 درصد افزايش يافته است. با افزايش مشهود استفاده از زيبايي شناسي به دليل تأثير رسانه هاي اجتماعي و نفوذ افراد مشهور ، چنين رفتارهاي سريع و آسان "استراحت ناهار" بسيار رايج شده است.

تزريق فيلر زير چشم

در حالي كه من هرگز از آزمايش لوسيون هاي جديد صورت ، لايه برداري هاي شيميايي يا ليزر خودداري نكرده ام (حتي از خون خودم به عنوان سرم استفاده كرده ام) ، تزريق يا تحت عمل جراحي زيبايي هميشه باعث عصبي بودن من شده است. (البته ، ما از آزادي انتخاب شخصي حمايت مي كنيم و از صميم قلب اعتقاد داريم كه هركسي حق دارد هر كاري كه مي خواهد صورت و بدن خود را انجام دهد ، هر زمان كه تصميم بگيرد - بدون قضاوت و شرم.

با تشكر از ضد آفتاب و يك عمل سخت پوستي كه از 14 سالگي شروع كردم (بزرگ شدن در كشوري بدون لايه ازن اين كار را براي شما انجام مي دهد، من با 38 سال سن خود را با حداقل علائم پيري وارد مي كنم. با اين حال ، جايي كه احساس كردم سنم نشان داده شده است زير چشمان من بود. آنقدر خطوطي نبود كه مرا آزار دهند بلكه ظاهر تاريك و غرق شده باعث شد كه من خسته به نظر برسم (و احساس كنم) - حتي وقتي استراحت خوبي داشتم. بنابراين من شروع به سرگرم كردن ايده گرفتن از پركننده هاي زير چشم كردم.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 294
11 زمان : 1399:2

كار بيني يكي از محبوب ترين روشهاي آرايشي در كشور است كه تقريباً يك چهارم ميليون نفر از آنها تنها در سال 2015 انجام شده است. البته اگر تا به حال نمايش هايي مانند Botched يا Doctor 90210 را تماشا كرده ايد و مشاهده كرده ايد كه چگونه برخي از انواع كارها انجام مي شود - شير آب - ضربه چكش و اسكنه كه استخوان را مي شكند - به طرز قابل توجهي مي توان از جراحي زيبايي بيني وحشت كرد. .

ليفت با نخ

جراح ساختارهاي بيني شما و ساير ويژگي هاي صورت را ارزيابي مي كند. بعد از اين ارزيابي ، او مي تواند به شما بگويد كه آيا انتظارات شما واقع بينانه است يا خير.

جراح همچنين سلامت كلي شما را در نظر خواهد گرفت و بايد در مورد خطرات ، زمان بهبودي و هزينه هاي مربوط به شما با شما صحبت كند. روش هاي مختلفي براي تغيير شكل بيني وجود دارد. هنگامي كه تصميم به پيشروي گرفتيد ، جراح شما بايد دقيقاً آنچه را كه او پيشنهاد مي كند انجام دهد را شرح دهد.

اگر بيمه درماني داريد ، حتماً پيش از اين با بيمه گر خود صحبت كنيد تا بدانيد چه مواردي تحت پوشش قرار گرفته است و چه مواردي را بايد بپردازيد. بيمه درماني معمولاً هزينه هايي را كه فقط به دلايل زيبايي انجام مي شود پرداخت نمي كند.

ليفتينگ بيني استخواني

يك عمل بيني معمولاً به صورت سرپايي انجام مي شود ، به اين معني كه يك شب در آنجا وجود ندارد. بيهوشي عمومي يا موضعي دريافت خواهيد كرد. با بيهوشي عمومي ، در طول عمل مي خوابيد. با بي حسي موضعي ، آرام مي شويد و بيني شما بي حس مي شود ، بنابراين آرام مي شويد و قادر به احساس درد نيستيد.

در طي عمل ، جراح برش هايي را در بيني ايجاد مي كند. در موارد دشوارتر ، جراح همچنين ممكن است برش هايي در قسمت پايه بيني ايجاد كند. سپس جراح از استخوان داخلي و غضروف تجديد شكل مي كند تا ظاهري دلپذيرتر به وجود آورد.

ليفت بيني گوشتي

نخ هاي خاردار ساختاري دارند كه در آن ميله هاي باريك به نخ هاي بخيه تك رنگ متصل مي شوند. ميله ها توسط فيبرهاي داخل بافت گير مي شوند و بنابراين مي توانند بلافاصله وصل شوند. در سال 1951 نخهاي خاردار نيز براي ترميم تاندون مورد استفاده قرار گرفتند. در سال 1990 ، سولامانيدز و سولامانيد 2 براي اولين بار از نخ هاي خاردار براي انجام برش هاي صورت استفاده كردند. در نخ هاي خاردار معمولي ، 2 نقطه در بافت ها نزديك به يكديگر كشيده مي شوند ، در حالي كه ميله هاي كج شده قرار دارند تا قسمت مركزي آن از هر طرف با قسمت مركزي نخ به عنوان مركز قرار بگيرد.

اين ميله ها با اتصال به بافت ها ثابت مي شوند. اين يك اثر ضد فشار خون ايجاد مي كند كه مانع از جدا شدن دوباره بافت ها مي شود. اگرچه به نظر مي رسد كه ميله هاي مورد استفاده در مطالعه حاضر شبيه به موارد موجود است ، اما تمايلات آنها در جهتهاي مخالف مرتب شده است. بنابراين ، محور نخ به جاي ضد فشار خون اثر ضد فشار دارد. تفاوت ديگر اين است كه نخ هاي خاردار داراي انتهاي شعاعي تقسيم شده براي به حداقل رساندن اكستروژن نخ تحت فشار هستند.

ليفت ابرو با نخ

بيمار به صورت قائم مي نشيند و در حالي كه ابرو در بردار مورد نظر بالا مي رود ، در يك آينه نگاه مي كند. هنگامي كه بردار توافق شد ، از يك قلم علامت گذاري براي علامت گذاري نقاط ورودي و خروج براي موضوعات استفاده مي شود.

هر ابرو به دو نخ نياز دارد. بيشترين نقطه خروج پزشكي به طور معمول در جنبه موي ابرو قرار دارد و بيشترين نقطه خروج جانبي در ناحيه دم ابرو تقريباً 2 سانتي متر جانبي تا حالت اول است. نقاط ورودي در محل اتصال موها و پيشاني بدون مو به صورت فوق يك طرفه تا نقاط خروج مربوطه قرار دارند. يك بلوك فوق مغزي داده مي شود ، و يك چرخ كوچك از بي حسي موضعي در هر نقطه ورودي و خروج بلند مي شود. پوست از قبل آماده شده است و در هر نقطه ورودي با نقطه قيچي عنبيه برش كوچك ايجاد مي شود.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 376
11 زمان : 1399:2

بوتاكس يك نوروتوكسين است ، سمي است كه توسط باكتريهايي به نام كلستريديوم بوتولينوم ساخته شده است. در صورت خوردن آن در غذاي فاسد شده ، مي تواند يك واكنش كشنده به نام بوتوليسم ايجاد كند زيرا اين امر سيگنال هاي عصبي شما را مسدود كرده و عضلات شما را فلج مي كند.

تزريق بوتاكس

اما بي خطر است زيرا سم در معده شما هضم نمي شود و مقدار آن بسيار كمتر از مقدار مصرف شده در غذاهاي فاسد شده است. پزشكان دريافتند كه عكس هاي بوتاكس مي تواند به چين و چروك هاي صاف كمك كند زيرا باعث آرامش عضلات صورت مي شود. همچنين به افرادي كه به دليل بيماري عصبي مانند فلج مغزي ، به افرادي كه داراي لك و اسپاسم هستند ، كمك مي كند.

وقتي افرادي كه سردرد ميگرني داشتند از بوتاكس براي درمان چين و چروك خود استفاده مي كردند ، به پزشكان خود گفتند كه سردردهاي آنها بهتر است. بنابراين پزشكان شروع به مطالعه آن به عنوان يك درمان درد ميگرن كردند.

بوتاكس ابرو

در يك مطالعه ديگر ، تقريبا نيمي از افرادي كه دو دور عكس بوتاكس گرفته بودند ، گزارش دادند كه تعداد روزهايي كه در هر ماه دچار سردرد مي شوند به نصف كاهش يافته است. بعد از پنج دور درمان ، اين حدود 70 درصد از افراد افزايش يافته است.

پزشكان فكر مي كنند كه بوتاكس براي سردردهاي ميگرني كار مي كند ، زيرا اين ماده شيميايي به نام انتقال دهنده هاي عصبي كه سيگنال هاي درد را از مغز شما حمل مي كنند ، مسدود مي كند. بوتاكس مانند يك سد راه در آن مسير است. اين مواد شيميايي را قبل از رسيدن به انتهاي عصب اطراف سر و گردن شما متوقف مي كند.

بوتاكس پيشاني

بوتاكس براي عوارض ميگرني گسترده نيست (كمتر از 10٪ بيماران مبتلا هستند) ، اما بسيار دردناك هستند. براساس وب سايت خود Allergan براي وب سايت ميگرن ، شايع ترين عارضه جانبي كه در كارآزمايي هاي باليني مزمن ميگرن ديده مي شود ، درد گردن است كه تقريباً در 9٪ از افراد تجربه شده اند. از آنجا كه درد گردن نيز نشانه اي از ميگرن است ، مشخص نيست كه آيا همه گزارشات اثرات جانبي درد گردن را مي توان به بوتاكس نسبت داد.

عوارض جانبي كمياب آن عبارتند از سردرد ، ميگرن (چه طعنه آميز!) ، فلج جزئي يا جزئي صورت ، افتادگي پلك ، برونشيت ، سختي اسكلتي عضلاني ، ضعف عضلات ، درد در يك يا چند ماهيچه ، رباط ها ، تاندون ها ، يا استخوان ها ، اسپاسم عضلات ، محل تزريق درد و فشار خون بالا.

بوتاكس چشم

اگرچه هنوز تحقيقات بيشتري در مورد بوتاكس در مورد ميگرن صورت گرفته است و پزشكان هنوز به طور كامل مطمئن نيستند كه چرا اين روش موثر است ، اما آنها ايده هايي دارند. راويتز به من مي گويد ، "آنچه [بوتاكس] انجام مي دهد ، ترمينال هاي عصبي را فلج مي كند. در اصل ، ترمينال هاي عصبي درد را منتقل مي كنند ، اما در حالي كه اين كار را انجام مي دهند ، مواد درد ايجاد مي كنند ، و اين روند را كاملاً فلج مي كند." او مي گويد كه اين روند الگوي درد را متوقف مي كند و باعث آرامش عضلات نيز مي شود.

به گفته راويتز ، در بين نمونه گيري هاي زياد بيماران وي بسيار مؤثر است و معمولاً بسيار خوب تحمل مي شود. او مي گويد برخي از بيماران وي متوجه مي شوند كه حتي نياز به دارو را نيز از بين مي برد كه اين يك معامله بزرگ است. با اين حال ، او همچنين مي گويد ، "حدود 7 تا 10 درصد از بيماران من مي دانند كه اين كارآيي نيست و در واقع در اين مدت احساس بدتر مي كنند." مانند هر روش پزشكي ، همه (و بدن واقعي هر كس) متفاوت هستند و به درمان متفاوت پاسخ خواهند داد ، و بهتر است قبل از تصميم گيري ، يك تحقيق سالم انجام دهيد و قبل از تصميم گيري با پزشك خود كاملاً صحبت كنيد.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

بازدید : 296
11 زمان : 1399:2

مزوتراپي يك روش درماني زيبايي بيني غير جراحي براي درمان برخي از شرايط پزشكي و زيبايي است. در زيبايي شناسي ، مزوتراپي بيشتر روي جوان سازي صورت ، گردن و دكلته ، كاهش چين و چروك و همچنين سفت شدن پوست و روشن تر و برطرف كردن علائم كشش تمركز دارد.

مزوتراپي

چگونه مزوتراپي كار مي كند؟ در اين تكنيك ، ماده طبيعي حاوي ويتامين ها ، آنتي اكسيدان ها ، و اسيدهاي آمينه در زير مزودرم (لايه دوم پوست) از طريق يك قلم بدون سوزن تزريق مي شود تا توليد كلاژن و الاستين را تقويت و ترغيب كند و پوست را تغذيه كند تا جوان تر به نظر برسد سالم.

بعد از مزوتراپي بيني

درمان مزوتراپي يك روش آرايشي است كه معمولاً در آمريكاي لاتين مورد استفاده قرار مي گيرد و طبق آمار انستيتوي ملي بهداشت ، افزايش آن در ايالات متحده ديده مي شود. مزوتراپي از طريق چندين تزريق انجام مي شود كه حاوي مخلوطي از داروها ، مواد معدني و ويتامين ها است. كاربردهاي آرايشي تبليغي آن شامل از بين بردن چربي اضافي و سلوليت است. برخي از نواحي كه اغلب تحت درمان قرار مي گيرند شامل بازوها ، ران ها ، شكم و باسن است. مزوتراپي همچنين با هدف بازگرداندن صورت و گردن به ظاهري جوانتر است. عوارض جانبي مرتبط با مزوتراپي عموماً داراي حداقل تأثير هستند.

مزوتراپي گردن

پيري نگراني فزاينده اي از جامعه مدرن به ويژه پير شدن صورت است. اين يك فرايند پيچيده است كه شامل دو عامل مهم است: كاهش حجم در سراسر صورت و حركات تكراري عضلات كه باعث ايجاد چين و چروك و چين خوردگي مي شوند. به طور سنتي ، جوانسازي صورت بر روي روشهاي مختلف آرايشي پوستي مانند تجديد ليزر دي اكسيد كربن ، ميكرودرم ابريژن و تحريك الكتريكي منجر به توليد كلاژن در فيبروبلاستهاي پوستي انسان شده است. در سالهاي اخير ، به عنوان يك راهكار ضد پيري ، توجه بيشتري بر مزوتراپي صورت گرفته است.

مزوتراپي گونه

مزوتراپي يك روش پزشكي است كه در سال 1958 توسط Pistor معرفي شده است ، كه شامل تزريق داخل بدن از مواد دارويي مانند مواد مغذي ، هورمون ها ، ويتامين ها ، آنزيم ها و ساير معرف هايي است كه رقيق شده اند و مستقيماً در منطقه براي درمان مورد استفاده قرار مي گيرند. هدف از مزوتراپي در جوانسازي پوست حفظ و يا ترميم بافت سالم و جوان پوست است.اثر نهايي مورد نظر ، پوستي محكم ، روشن و مرطوب است كه با تزريق در درم سطحي از محصولات مناسب حاصل مي شود كه كاملاً سازگار با زيست سازگار و كاملاً قابل جذب هستند در حقيقت ، تزريق محصولات مزوتراپي با افزايش هيدراتاسيون و فعال سازي فيبروبلاست باعث جوان سازي پوست مي شود چندين آزمايش تجربي نشان داده اند كه اسيد هيالورونيك تزريق شده به پوست ، مي تواند فيبروبلاست ها را براي بيان كلاژن نوع ، متالوپروتازاز ماتريس و مهار كننده بافت ماتريكس تحريك كند. . يك مطالعه ديگر نشان داد كه تزريق پوستي ويتامين ها باعث تحريك توليد كلاژن در سلول هاي پوستي مي شود همچنين به خوبي شناخته شده است كه مواد آنتي اكسيدان قادر به بازگشت پيري هستند. يكي از فرضيه هاي مورد بررسي در مورد پيري اين است كه در اثر استرس اكسيداتيو ايجاد مي شود و اكسيداسيون مي تواند به پروتئين ، دي ان اي و چربي ها آسيب برساند.

منبع : كلينيك زيبايي روژا

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 20152
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی